دولت خدمت

او، حکیم و علیم و قدیر است(3)

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ب.ظ

26- می گویند احمدی نژاد ، نباید نظریه پردازی می کرد و در باب آرمانهای انقلاب اسلامی و مهدویت و ... سخن می راند! می گوئیم کتب شهید چمران را منتشر نکنید؛ چرا که ایشان مدرک الهیات نداشت ولی در باب معارف الهی و انقلاب اسلامی و مهدویت و توحید و عدالت سخن کرده است!!

وصی نامه شهدا و صوت و تصویر، هر چه از شهدا هست، همه را نابود کنید! چرا که آنها در باب مسائلی سخن گفته اند و نوشته اند که مدرک تحصیلی مربوطه را نداشته اند!!

کتاب های شهید چمران را نابود کنید؛چرا که او مدرک تحصیلی اش، فیزیک هسته ای بوده و ربطی به کتابهایش ندارد!!

این افراد، انقلاب اسلامی و معجزاتش را نمی شناسند؛ نمی دانند و نمی فهمند و نمی چشند که انقلاب با قلب انسانهای مستعد چه می کند و در درون آنها چه غوغایی بر پا می نماید!قلبی که ظرف ظهور نورحقایق انقلاب اسلامی است را می خواهند خاموش کنند!

راستی، احمدی نژاد مگر حرف جدیدی گفته  است که می گویند نظریه پردازی کرده؟!! او سخنان و اندیشه های امام خمینی را بازگو کرد؛ همان اندیشه هایی که احزاب در پی نابودی آنها هستند و بوده اند!!

دیگر آنکه چند تن از کسانی که در باب نوع مدیریت دولت نهم و دهم نظر دادند و انتقادات آنچنانی نمودند، تخصص در علم مدیریت داشتند؟! خیلی از این افراد ، طبق منطق خودشان، حق ورود به این مباحث را نداشته اند؛ چرا که مدرک تحصیلی شان ربطی به مدیریت نداشته است!!

27- مشائی، اندیشه های امام خمینی را در موضوعات مختلف مطرح کرد؛ هجمه های سنگینی به او شد! مساله چیست؟!

یا نمی دانند اندیشه های آرمانی و توحیدی  امام خمینی چیست؛  که اگر چنین باشد، بسیار مایه تاسف است؛ خواصی که دم از امام خمینی می زنند، اما اندیشه های ایشان را نمی شناسند!!این خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی است؛ این نشان دهنده ی این است که اندیشه های ناب امام خمینی که عین اسلام ناب است، چقدر محجور است؛ آن هم در میان خواص و مدعیان پیرو  امام!!

این ها همان جاهلان متنسک اند که کمر پیامبر اکرم را شکسته اند!

و یا اینکه دانسته مخالفت کرده اند؛ در چنین صورتی آنها با مشائی ، مشکلی ندارند، بلکه با مراد او دشمنند!!

این ها با امام خمینی مخالف اند و همواره طی 34 سال گذشته در صدد بوده اند که تفکرات توحیدی ایشان را محو نمایند!این ها همان عالمان متهتک اند که کمر رسول الله را شکسته اند!!

28- آنهایی که گفتند و نوشتند مشائی اومانیست است، نه انسان را شناخته اند، و نه اومانیزم را! نه انقلاب اسلامی را شناخته اند و نه تمدن و تفکر غربی را!

کرامت انسان را نشناخته اند؛ هرکس بگوید انسان، او را اومانیست قلمداد می کنند؛ بیایند و ببینند و بخوانند که امام خمینی در مورد انسان چه بیانات رسا و عجیبی دارد و امام خامنه ای در مورد انسان چه بیانات شیوائی!

آنها نمی دانند اومانیزم ، انسان محوری و مذهب اصالت بشر است، اما هر انسان محوری ای، اومانیزم نیست! اسلام هم انسان محوری دارد؛ آنها نمی دانند که «انسانی»، همان «اسلامی» است و اومانیزم در اصل «انسانی» نیست! بیداری انسانی، عین بیداری اسلامی است!

راستی مگر اسلام غیر از انسانیت است؟ و مگر اسلام عین انسانیت نیست؟!مگر نه این است که اسلام عین فطرت انسانی است!!؟

آنهایی که می گویند احمدی نژاد با مطرح نمودن «بیداری انسانی»، در مقابل «بیداری اسلامی» مطرح شده توسط امام خامنه ای ، ایستاده است، بسیار کوته فکرند. چرا که بیداری اسلامی، بیداری انسانی است. انسانها با اسلام ناب بیدار می شوند و چون اسلام ناب محمدی(ص)، عین فطرت انسانی است، و جهان اسلام به بیداری ملت ما، بیدار گشته اند، و به آن نزدیکترند، بیداری اسلامی گفته می شود؛ اما غیر مسلمانان، بیداری شان درجه ای پائین تر، اما از همان سنخ است و بیداری انسانی نامیده میشود.

ملت هایی که اسلام را نپذیرفته اند را نمی شود با خطاب بیداری اسلامی، مورد خطاب  قرار داد و با آنان سخن کرد! باید با زبان خودشان با آنان سخن گفت و دایره ی جذب آنها را نباید تنگ نمود.البته این بدان معنا نیست که ما برای جذب ملت ها به  سمت اسلام و انقلاب اسلامی، ازاصول اسلامی عقب نشینی کنیم؛ و نه  به بهانه ی اینکه آنها مسلمان نیستند، بیداری شان را در ذیل بیداری اسلامی قرار ندهیم. آنها که چنین می گویند، اعتقاد دارند که بهشت مخصوص خودشان است و بس!!

29-   اینکه احمدی نژاد ، خود و دولت را در اختیار خواص قرار نداد، چند علت دارد.

یکی اینکه آنها مدعی بودند که دولت را آورده اند و با این ادعا، زحمات مستضعفین را نادیده انگاشته و خود را صاحب دولت نهم و دهم می پنداشتند. اگر احمدی نژاد به این خواص بها می داد و گوش به فرمانشان می شد، حق مستضعفین ضایع می گشت! پس این رفتار  و تصمیم احمدی نژاد، بسیار دقیق و حکیمانه و شرعی بوده است .او مجاز به این نبود که خود و دولت را در اختیار خواص قرار دهد. او وام دار ملت بود و تنها مردم برایش مهم بوده و هستند.

دیگر آنکه این خواص ، آنقدر ضعیف اند که توان مبارزه با امپراطوری احزاب را نداشته و ندارند و اگر دولت برای آنها اهمیت قائل می شد، و اگر قرار بود به دنبال طرح ها و نقشه های بی فایده ی آنان باشد و به اولویت های آنان بپردازد، اولا عمر دولت نهم به 8 سال نمی رسید؛ ثانیا همه ی فرصت ها از دست می رفت.

احمدی نژاد با هوشیاری تمام، تمام وقت دولت را صرف خدمت رسانی به مردم و کشور  و همچنین  نشر معارف انقلاب اسلامی در نظر و عمل نمود و چنان طراحی و عمل کرد که سال 96 آثار آن هویدا خواهد شد. احمدی نژاد به هیاهوی هیچ کس و هیچ حزب و گروهی بها نداد و حتی حاضر نشد وقت برای پاسخ به تهمت ها قرار دهد! چنان کار کرد که دولت های بعدی جز دوندگی و کار کردن در همان راستا ، کار دیگری نتوانند انجام دهند. این چیزی است که خواص پر حرف و پر مدعا، نمی فهمند و مدام می گویند چرا دولت نهم و دهم به ما بها نمیداد؟!!

ببینید! چقدر بی اخلاص و کوته فکر و پرمدعا یند و چقدر منیت دارند!

تنها راه شکست امپراطوری احزاب به دست احمدی نژاد همین بود که به انجام رساند.

اکنون تا سال 96، احمدی نژاد است که با احزاب می جنگد، خواص زمین گیر شده اند و کار از دستان شان به کلی خارج است و در مقابل جریان احزاب حاکم، شکست خورده هستند.

امام امت و مالک اشتر و یاران جوان شان و مستضعفین، در صفی واحد،«کانهم بنیان مرصوص» در مقابل امپراطوری احزاب ، در حال نبردی بی امان هستند.

30- اگر خواص کوته فکر به احمدی نژاد مجال می دادند و مشائی وارد صحنه ی انتخابات می شد، دیگر روز مرگ احزاب فرا می رسید و بزرگترین مانع  پیشرفت انقلاب اسلامی در داخل، رفع می گشت !

احمدی نژاد با هوشیاری تمام، حجت را بر همه ی خواص تمام کرد و مشائی را به طور علنی معرفی نمود و همچنین پس از رد صلاحیت ایشان،  از هیچ کاندیدایی حمایت نکرد و علنا اعلام داشت که دولت هیچ کاندیدایی در انتخابات ندارد؛ این امر باعث حفظ گفتمان امام و انقلاب اسلامی  شد!

برخی موجهین از خواص گفتند و نوشتند که احمدی نژاد حکیمانه عمل می کند الا در مورد مشائی که احساسی عمل می نماید!!!!!

آخر اگر او حکیم است، پس کار احساسی چه معنایی برای انسان حکیم دارد؟ انسان حکیم، در مقام حکمت است نه اینکه در فکر کار حکیمانه باشد و بخواهد با فکر کردن صرف، کار حکیمانه انجام دهد؛ انسان حکیم قلبش حکیم است!

18/6/1392 – علیرضا نهری

 

  • خانم سخایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی