دولت خدمت

او، حکیم و علیم و قدیر است(4)

سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ب.ظ

31- دست خداوند حکیم و قدیر، از آستین مستضعفین و امت امام، ظاهر شد و سیلی محکمی بر صورت خواص نواخت. چرا که خواص اولا ادعاهای نادرستی داشتند و می گفتند که ما دولت نهم و دهم را آورده ایم! و ثانیا می پنداشتند که می توانند بدون احمدی نژاد، حرکت انقلاب اسلامی را در قوه ی مجریه ، ادامه دهند!!

خواص، نا شکری و کفران نعمت کم نظیری انجام دادند و نتیجه ی انتخابات یازدهم، حاصل آن بود. آرزوی امام راحل و امام خامنه ای و مستضعفین، حاکمیت دولتی همچون دولت نهم و دهم بوده و هست؛ چنین آرزوی محقق شد، اما خواص کوته فکر متاسفانه با اشتباهات مکرر ، این مهم را با چالش های جدی مواجه کردند!

32- تنها راه ادامه ی حرکت دولت اسلامی و تکمیل آن، و همچنین تنها راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، و تنها راه ادامه ی دولت دهم و شکست همیشگی امپراطوری احزاب لیبرال و سرمایه سالار، حضور مشائی و تایید او از سوی شورای نگهبان بود.

خواص متوهم شدند که می توانند بدون مشائی، راه را ادامه دهند! به هشدارهای امام امت و همچنین اشارات واضح احمدی نژاد ، توجهی نکردند و احمدی نژاد را احساسی قلمداد نمودند و بر او تاختند و او را مورد تمسخر قرار دادند!

مشائی را به گمان باطل خویش، تحقیر کردند ، اما خداوند، تحقیرشان کرده و خواهد کرد... مگر این که توبه کنند و تهمت ها و تخریب ها و تمسخر ها را جبران نمایند!!!

اگر توبه نکنند ، خداوند متعال توسط تکنوکرات ها ، خواص را خوار خواهد نمود....

خواص، به دنبال ادامه ی حرکت بدون احمدی نژاد و نسخه ی همانند او بودند، اما دریغ که چنین چیزی امکان نداشت؛ گزینه ی جایگزین شان، توان مقابله و مواجهه با احزاب را نداشت!!

33- تمام اتهامات موهومی  را که به دولت نهم و دهم و احمدی نژاد و مشائی وارد کردند، از اکنون به بعد، همه را واقعا خواهند دید!

دروغ گوئی، انحراف، تقلب، فریب، تدلیس سیتماتیک، وادادگی در سیاست خارجی، به پای امریکا و اروپا و انگلیس افتادن، مهدویت انحرافی، تغییر ولی ، رمالی و جادوگری و سحر، مشکلات اقتصادی پیچیده، تحریم های شدید تر، گرایش های لیبرال و سکولار در عرصه ی فرهنگ،توهین به علما و مراجع و قطع ارتباط با روحانیت و اسلام منهای روحانیت، در مقابل ولی فقیه ایستادن،بزرگترین خطر از صدر اسلام تا کنون، سوء مدیریت، فساد های سازماندهی شده و صدها مورد دیگر از این اتهامات واهی را خواص و خصوصا جبهه پایداری، به عینه خواهند دید تا به آنان ثابت شود که اشتباه کرده اند!

34- اکثر خواص، بدحجابی را مشکل اصلی جامعه ما قلمداد می کنند! برخی از این نگرانند که با حاکمیت دولت یازدهم، وضع حجاب بدتر می شود.

این ها نمی دانند که حاکمیت تکنوکرات ها یعنی چه!

این ها نمی دانند که ادامه ی راه هاشمی و خاتمی یعنی چه!

این ها نمی دانند دولت اسلامی یعنی چه!

این ها نمی دانند تفکرات لیبرال و سکولار یعنی چه!

این ها متحجرانی اند که اگر دولت تکنوکرات یازدهم، حجاب را با روش زمان دولت هاشمی (برخوردهای فیزیکی) سامانی ظاهری دهد، می گویند اسلام حاکم شده است!! و این دولت، دولت آرمانی است!!

این ها نمی دانند اقتصاد نئوکلاسیک یعنی چه!.....

35- اگر دولت دهم، ادامه می یافت، آثار اقتصادی آن عبارت بود از ادامه ی طرح تحول اقتصادی که اصلی ترین راه حل مشکلات اقتصادی 150 سال گذشته ی کشور ماست! و بیمه شدن  و امنیت اقتصاد ملی در برابر تزلزل اقتصاد جهانی؛

آثار فرهنگی – اجتماعی آن عبارت بود از بسط تفکرات عرفانی امام خمینی در میان ملت و ایجاد انسجام ایمانی بیشتر از گذشته در جامعه و عمیق تر شدن رابطه ولائی مردم – مردم و امام – امت و ظهور ابتدای جامعه ی توحیدی؛

آثار سیاسی آن عبارت بود از شکست سنگین احزاب نیمه جان ماکیاولیستی و محو آن ها از صحنه ی سیاسی کشور و محکم تر شدن نظام سیاسی امام – امت؛

آثار سیاسی منطقه ای آن عبارت بود از انسجام  بیشترو وحدت سیاسی  امت اسلامی علیه دست های استکبار جهانی درمنطقه،

و سقوط دیگر دست نشانده های استکبار در منطقه ی اسلامی؛

آثار فرهنگی منطقه ای آن عبارت بود از عمیق تر شدن پیوند عقیدتی – قلبی امت اسلامی و ظهور ابتدای تمدن اسلامی؛

آثار سیاسی- فرهنگی  جهانی آن عبارت بود از نزدیک تر شدن فرهنگ ها و ادیان  مختلف به همدیگر برای تعامل بیشتر و تقویت گفتمان مهدویت در عرصه ی جهانی و محکم تر شدن پیوند مستضعفین جهان علیه استکبار جهانی؛ انزوای بیش از پیش دولت امریکا و انگلیس؛

آثار اقتصادی جهانی آن عبارت بود از فروپاشی کامل نظام اقتصادی لیبرال و صهیونیستی حاکم بر جهان و ارائه ی جایگزین مناسب و انسانی برای آن؛

36- برخی از آثار و تبعات حذف گفتمان حکمت و تفکر معنوی و حاکم شدن امپراطوری نیمه جان احزاب ماکیاولیستی  در حوزه های مختلف عبارتند از:

کند شدن حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی در ارکان حکومت و جامعه،

با چابلش جدی مواجه شدن نهضت علمی خصوصا تحول در علوم انسانی؛

شروع دوباره ی نفوذ و بسط سکولاریزم در بدنه ی نظام اسلامی؛خصوصا در نظام آموزشی و تعلیم و تربیت؛

تمدید عمر احزاب سیاست باز و ریزش آراء در انتخابات که شاهد آن بودیم؛

ایجاد تفرقه و انشقاق در صفوف ملت با فعالیت های حزبی؛

لطمه های جدی بر طرح تحول اقتصادی؛

تمدید عمر دست نشانده های استکبار در منطقه ی اسلامی؛

با چالش مواجه شدن حلقه ی مقاومت در منطقه ی اسلامی؛

عدم حمایت جدی از مستضعفین جهان و نزدیک شدن به قدرت های جهان خوار همراه با ذلت؛

والسلام

علیرضا نهری. 8/7/1392

  • خانم سخایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی